.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان آغاز شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران  اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

وی بیان کرد: همچنین شاهد بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران هستیم و ارتفاعات محورهای استان گاهاً مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران به تردد زیاد خودروها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: طی این مدت کشته‌ها و تعداد تصادفات در محورهای مازندران کاهش یافت.

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته ظهر امروز در محورهای مواصلاتی مازندران آغاز شده است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز  از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه خودروها با توجه به بارندگی و لغزنده بودن محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که هنگام بارندگی با رعایت سرعت مطمئنه،پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و با توجه به این کار و همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.